.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
مجلس مقابل اجرای فازدوم هدفمندی می ایستد

عضو کمیسیون برنامه، بودجه و محاسبات مجلس اجرای فاز دوم هدفمندی یارانه ها گفت: فاز دوم هدفمند سازی یارانه ها بدون برگزاری نشست های کارشناسی با مجلس و متقاعد کردن نمایندگان از این که مشکلات بیشتر دامن مردم را نگیرد عملیاتی نیست واگر دولت اقدام به اجرای آن کند مجلس جلوی آن را می گیرد.

به گزارش شمال نیوز الیاس نادران در گفت و گو با خانه ملت ، در خصوص  گرانی ها اخیر  افزود: عموم مردم به ویژه دهک کم درآمد افزایش قیمت ها را حس می کنند وبا توجه به این که افزایش قیمت درمواد غذایی و مسکن بیش از سایر بخش هاست فشار تورمی مستقیما به افراد کم درآمد و متوسط جامعه منتقل می شود.

نماینده مردم تهران، ری و شمیرانات در مجلس شورای اسلامی  در این باره که ممکن است معضلات اقتصادی به آشوب اجتماعی کشیده شود گفت: پدیده های اقتصادی و اجتماعی از هم منفک نیست و هر کدام عوامل و راهکارهای خود را می خواهد.

وی ادامه داد: قطعا بخشی از گرانی ها خارج از اراده دولت است که ما درایستادگی درمواضع به حق کشور هزینه اش را می دهیم و کسی هم از این بابت دلخوری ندارد.

نادران گفت: مجموعه اقداماتی که دولت می تواند در مواجهه با گرانی ،مدیریت نقدینگی و انضباط مالی انجام دهد غفلت شده و دولت باید پاسخگو باشد.

این عضو کمیسیون برنامه ،بودجه و محاسبات مجلس در ادامه درباره سهم سیاست های دولت درگرانی های اخیر اظهارداشت : سیاستها و تصمیمات دولت بیشترین سهم در نوسانات قیمتی را دارد.

نماینده مردم تهران، ری و شمیرانات در مجلس افزود: از سال ۸۹ به دولت هشدارداده شد که با اجرای سیاستهای انبساطی و اوج گرفتن آن امروز به این نقطه می رسیم.


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.06 seconds.